الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

الیسای خوشگل من

ماجرای پوشک

1392/4/17 13:40
نویسنده : مامان لیدا
3,145 بازدید
اشتراک گذاری

مارک پوشکی که شما جیگر طلای مامانی استفاده میکنی مرسیه ، اوایل تولدت یه مدت جامپر، کن فی بی بی  هم استفاده کردی ولی وقتی مامانی دید که کیفیت مرسی خوبه و اصلاً پوستت رو اذیت نمیکنه و قیمت اش هم بصرفه است مرسی رو انتخاب کرد .

یه مدتی بود که پوشک نمی خریدیم چون  بابایی کلی برات پوشک خریده بود ولی همین چند روز پیش خریدهای قبلی تموم شدآخ و وقتی بابایی رفت که برای شما پوشک بخره متوجه شدیم که قحطی پوشک maxi  مرسی اومده و توی بازار گیر نمیاد.سوالتعجب

 به هر زور و زحمتی که بود بابا یه سوپری نزدیکای محل کارش پیدا کرد که بهش قول داد از مولوی براش مرسی(maxi) پیدا کنه که در نهایت پس از چند روز ، یک کارتون مرسی گیر آورد و برامون آورد از خود راضی. مثل اینکه مرسی طرح پوشک هاشو جدیداً عوض کرده و قیمت 12 تایی هاشو رو هم از هشت هزارو خورده ای به نه هزارو خورده ای افزایش داده تازه عطری هم شده.

ما هم خوشحال از موفقیت حاصله از خود راضیشروع به استفاده از سری جدید مرسی کردیم غافل از اینکه این سری جدید اصلاً قابل مقایسه با سری های قبلی نیست و کیفیت محصول خیلی پایین اومده وفقط رنگ و لعاب بهش دادن و اصلاً به درد نمیخوره و پوست شمارو میسوزونه.قهرافسوس

بابایی امروز رفت از هایپر استار برات پوشک با مارک جامپر گرفت که قیمت یه بسته 30 تایی اش شد 25 تومان. قبلاًهم از جامپر استفاده کرده بودم و ازش راضی بودم . البته  بابایی میگه اگه تعداد رو در نظر بگیریم با محاسبات قیمت میشه این نتیجه رو گرفت  که مرسی با جامپر یا هاگیز  زیاد تفاوت قیمت ندارهخیال باطل .

با خرید جامپر موافقم ولی در مورد پوشک هاگیز وسایر مارکهای خارجی که تو بنی هاشم بفروش میرسه، باید بگم بعلت در تحریم بودن کشور ما در حال حاضر، بنی هاشم هم پر شده از اجناس تقلبی، که نمیشه بهشون اعتماد کرد.ناراحت

فعلاً از مصرف مرسی ناامید شدم عصبانیو جامپر رو انتخاب کردم تا ببینیم چی پیش میادمتفکر ......

موندم با یه کارتون مرسی که خریدیم چی کار کنممتفکراسترس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سپیده مامان وانیا
22 تیر 92 13:38
از پوشک molfix تا حالا استفاده کردی ؟من خیلی راضیم قیمتش هم بعد نیست بسته ای 60 تایی 50000 تومان

آره سپیده جون من ازش راضی نبودم موقعی که بچه جیش میکنه خیلی سنگین میشه برای بچه ایکه 4دست وپا میره یا راه میره مناسب نیست اتفاقاً ازطریق یکی از اشناها راحت میتونم بهش (به مولفیکس)دسترسی پیدا کنم و برام بیاره