الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الیسای خوشگل من

سخن اول

1391/2/1 17:59
نویسنده : مامان لیدا
1,203 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین پستی یه که برات میذارم مامانی. امروز اول اردیبهشت 1391 و تو درست 10 هفته و یک روزه که تو دل مامانی هستی. بابایی و مامانی خیلی خوشحالند که تو رو دارن و حسابی مواظبت هستند. خیلی آرومی و مامانی رو همچین هم اذیت نمیکنی. اونقدر که گاهی اوقات به وجودت شک میکنم. من از خدا ممنونم که تو رو به ما داد. من و بابایی برای داشتنت برنامه ریزی کرده بودیم و همینکه تو رو از خدا خواستیم خدا جون خیلی زود خواسته ما رو اجابت کرد و تو رو به ما داد. بابایی قبل از اینکه تو رو داشته باشیم خیلی میترسید نه از داشتنت، از اینکه نتونیم اون جور که باید و شاید ازت مراقبت کنیم میدونی بابایی خیلی مسولیت پذیره و من افتخار میکنم که بابای نی نی من اونه . ایشاا... وقتی بزرگ شدی میفهمی من چی میگم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

حسناسادات
1 اردیبهشت 91 17:59
سلام عزيزم
ميشه بريد تو اين لينک و به حسناي من راي بديد؟؟
http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php
@


حتما چرا که نه .