الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الیسای خوشگل من

آش دندونی الیسا

1392/5/14 0:35
نویسنده : مامان لیدا
1,366 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 13 مرداد 92، شما نه ماه و دو روزته .عصر ساعت 6 بود شما، مامانی و بابایی، همه خواب بودیم و خواب هفت پادشاه رو می دیدیم که یهو زنگ در  بصدا در اومد ، بابایی آیفون رو جواب داد مامان جون (مامان بابایی) بود . بالا که اومد دیدیم یه مقدار گندم گرفته و گفت که اومده برای شما آش دندونی درست کنه، آخه مامان جون از وقتی چند روز پیش فهمید شما دندون در آوردید همش اصرار میکرد که هر چه زودتر برای شما آش دندونی بپزیم که شما راحت تر دندون در بیاری . ولی من میخواستم وقتی جشن دندونی برای شما گرفتم برات آش بپزم که دیگه اینجوری شد .

خلاصه امروز مامان جون یه آش دندونی خوشمزه برای شما پخت و تا ساعت 10 شب همه کارا تموم شد آش دندونی پخته شده بود و پخش اش هم کرده بودیم و خودمون هم خورده بودیم . یه کم هم به شما دادیم خیلی با اشتها میخوردی و وقتی یه کم قاشق رو دیرتر به دهنت میبردم  جیغ و داد راه می انداختی که بیا و ببین. انگار شما هم فهمیده بودی این آش دندونی شماست و حسابی از مزه اش خوشت اومده بود . دست مامان جون درد نکنه هم بابت آش دندونی خوشمزه اش هم بابت همه زحمتهایی که امشب کشید .

اینم یه عکس از آش دندونی شما :

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان پارسا
14 مرداد 92 0:55
خاله قوربون دندونات بره عجب اش خوشمزه ای هم هستش برا ما هم یک کم بیار قوربونت برم
راستی مامانی به خونه ما هم سر بزنید


مرسی مامان پارسا جون ، ختماً به شما سر میزنم
مامان ساینا
14 مرداد 92 18:47
مباااااااااااااااااااااااارکه الیسا جونم
دوووووووستت دارم خیلی زیاد میبوسمت خوشکلم


ممنون مامان ساینا جون
سپیده مامان وانیا
20 مرداد 92 13:50
الیسا جوون مبارکت باشه خاله جوون به سلامتی خانم خوشگله


ممنونم سپیده جون
nasim
25 مرداد 92 18:11
فداش بشه خاله.

از طرف الیسا به خاله نسیم
مریم (مامان ثنا جون)
28 مرداد 92 9:01
الیسا جونم مبارکت باشه
نوش جونت عزیزم


ممنونم
مریم (مامان ثنا جون)
30 مرداد 92 22:14
به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی واقعا شرمندم برا منم فرستادن مجبورم بفرستم

چی بگم!!!!!!!!!!!!!!!!!!