الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

الیسای خوشگل من

ماجرای سونوی جنسیت نی نی من

1391/4/4 0:31
نویسنده : مامان لیدا
2,393 بازدید
اشتراک گذاری

28 خرداد وقت دکتر داشتم با شوهری اماده شدیم بریم پیش دکترم . شنیده بودم دکترم تو مطب اش سونوگرافی جنسیت انجام میده خلاصه خیلی دلهره داشتم تمام طول راه اصلاً حرف نزدم بالاخره رسیدم مطب . زنگ که زدم , تازه فهمیدم دکتر رفته تعطیلات و منشی اش سعی کرده با من تماس بگیره ولی چون موبایلم خاموش بود نتونسته .

خلاصه ما دست از پا درازتر برگشتیم البته منشی گفت برای پنجشنبه برای ما وقت گذاشته و ما پنجشنبه ساعت 4:30 میتونیم مطب باشیم . از اونجایی که من و شوهری دلهره داشتیم تصمیم گرفتیم خودمون بریم سونوگرافی . یه دفعه یاد سونوی افتادم که ماما ی اداره معرفی کرده بود. اون سونوگرافی تو بلوار کشاورز بود  در نتیجه ما از سعادت آباد راهی بلوار شدیم. من از اون سونوگرافی فقط اسم دکتر رو یادم بود و یه آدرس حدودی . چون من کیف پولم که آدرس توش بود همرام نبود. خلاصه همین که رسیدیم بلوار خیلی راحت سونوگرافی را پیدا کردیم و ساعت 7 عصر بود از شانس ما دکتری که ما میخواستیم فقط دو روز در هفته اونجا بود یکشنبه و سه شنبه . که اون روز یکشنبه بود.

برای سونوی تعیین جنسیت باید مثانه خالی باشه من اینو نمیدونستم و تو مطب فهمیدم . خلاصه بعد از کمی معطللی نوبت من شد . من و همسرم رفتیم داخل دکتر اومد . و شروع کرد به سونوگرافی . اولین جمله ای که گفت این بود : که نی نی تون دختره میدونستی ؟! گفتم نه نمیدونستم . بعد گفت از حالا دیگه میدونی . خیلی شوکه شدم تا حالا فکر میکردم نونوی ما پسره .چرا؟ بعلت گفته ها و دلایل اطرافیان و سرچ های خودم تو اینترنت . مثل اگه شکمت رو به پایین باشه بچه ات پسره , اگه رنگ ادرارت روشن باشه بچه ات پسره , اگه دستات خشک بشه بچه ات پسره, اگه صورتت خوشکل بشه و جوش نزه و کم ویار داشته باشی و در کل حالت خوب باشه بچه ات پسره یا از نظر علمی اگه ضربان قلب نی نی زیر 140 باشه پسره و .... که من روی این آخری دیگه زیادی حساب کرده بودم و فکر میکردم نی نی ام پسره چون در سونوی غربالگری سه ماهه اول ضربان قلب اش 136 بود و در این سونو 139. ولی وقتی دکتر گفت نی نی ات دختره , فهمیدم همه اینها باد هواست  ......

پنج شنبه اول تیر در اولین وقتی که با دکترم داشتم نتیجه رو بهش نشون دادم و ازش خواستم که منو دوباره سونوی جنسیت کنه که گفت اون سونوی جنسیت انجام نمیده و مریض هاش رو به جاهای دیگه معرفی میکنه . و گفت دکتر سونوگرافی که من رفتم خیلی حاذقه و کارش درسته . ولی چرا همه چیز منظور قد, وزن و سایر چکاب ها رو نوشته ولی جنسیت رو ننوشته . با این جمله شعله های شک رو در من شعله ورتر کرد اون گفت شاید دکتر سونو از جنسیت مطمئن نبوده خلاصه قرار شد دوباره 4 هفته دیگه برم سونوی جنسیت. ولی من مطمئنم که دکتر درست تشخیص داده چون خیلی با اطمینان به من گفت نونوی شما دختره.

البته از خواهر و خواهر شوهرم و چندین نفر هم که پیگیری کردم همه گفتند که در سونوی اونها جنسیت نوشته شده بود خلاصه امروز عصر به مطب دکترسونوگرافی زنگ زدم و موضوع را جویا شدم و گفتم که چرا جنسیت رو تو سونو ذکر نکرده که گفت روال کار خانم دکتر اینه و شفاهی میگه و در پاسخ سونو ذکر نمیکنه. و در پاسخ فقط چکاب ها رو میاره. با این تفاسیر حالا مطمئنم نونو ام دختره . یه دختر خوشگل.

مادر شوهرم از شنیدن نتیجه خیلی خوشحال شد چون تو خانواده دختری این اولین نونوی دختره . ولی مامانم  هنوز تو شوکه. چون ایشون حسابی از روی نشانه ها فکر میکرد نی نی من پسره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)