الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الیسای خوشگل من

دیابت بارداری و من

1391/5/7 23:48
نویسنده : مامان لیدا
2,129 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 28 تیرماه رفتم بیمارستان پارس برای آزمایش دیابتGCT، که همه خانمهای باردار در ماه ششم یعنی بین هفته های 24 تا 28 ملزم به انجام این آزمایش هستند. فرداش یعنی پنجشنبه جوابش آماده بود.  باورم نمیشد قند ناشتام 82 بود که خوب بود  ولی قند بعد از خوردن شربت گلوکز 171 بود یعنی 31 تا بالای حد نرمال .

دوشنبه رفتم دکتر و آزمایشم را نشان دادم دکتر یه آزمایش GTT برام نوشت . منم فرداش یعنی سه شنبه رفتم آزمایشگاه و از ساعت 9 تا 1:30 بعد از ظهر اونجا بودم چون در آزمایش GTT  شما اول یه تست خون و ادرار ناشتا میدید بعد یه شربت گلوکز 100 گرم را در 3-4 لیوان آب حل و مینوشید یک ساعت صبر میکنید و بعد یه آزمایش ادرار و خون میدید و دوباره یک ساعت صبر میکنید و برای مرحله دوم دوباره یه آزمایش ادرار و خون میدید بعد برای مرحله سوم  یک ساعت صبر میکنید و میروید آزمایش ادرار و خون میدید این چهار مرحله حدوداً 3 الی4 ساعت طول میکشه. خلاصه فرداش جوابش رو گرفتم و چون من تو کلینیک کلاس بارداری داشتم شوهرم جواب آزمایش رو پیش دکتر برد.

قند ناشتام مجدداً خوب بود ولی قند بعد از خوردن گلوکزم در مرحله اول 185, مرحله دوم 160 , مرحله سوم 115 بود لذا دکترم منو به یک فوق تخصص غدد درون ریز معرفی کرد فردای اون روز پیش همون دکتر غدد که دکترم معرفی کرده بود رفتم  مطب اش در پاتریس لومبا بود و منشی اش یه آقای منطقی و منصفی بود چون خانمهای باردار رو هم زود نوبت میداد و هم زود میفرستاد پیش دکتر.

دکتر یه جوون بیقرار بود که تند تند بیمارها رو ویزیت میکرد همین که آزمایش منو دید تو دفترچه ام یه دستگاه قند سنج نوشت که به اصرار من که مارکش خوب باشه مارکش رو هم نوشت مارکش دستگاه گلو کو کارد 01 ساخت ژاپن بود که فرداش همسرم اونو 100 تومان از داروخانه تهیه کرد البته دستگاه 70 تومان که با یه بسته کاغذ تست 50 تایی اش 100 تومان شد.

خلاصه دکتر به من گفت که چون قند ناشتام خوب بوده فعلاً نیازی به اقدام دارویی نیست و باید وضعیت ام در حالت عادی بررسی شه لذا من باید یه جدول تهیه کنم و هر روز قند ناشتا و 2 ساعت بعد از هر وعده غذایی ام رو یادداشت کنم. و بعد از 4-5 روز اون جدول رو پیشش ببرم .منم الان سه روز یعنی از پنجشنبه دارم وضعیت قند خونم رو  بصورت ناشتا و دو ساعت بعد از غذا یادداشت میکنم  تا حالا قند خون ام بعد از خوردن غذا بین 112-142 در نوسان بود. خدا رحم کنه . نمیدونم وضعیتم چطور میشه . این روزها خیلی دلشوره دارم دکترم بهم هیچ رژیم غذایی هم نداد فقط گفت شیرینی جات رو کم کنم .

راستی دوشنبه دوم مرداد روباره رفتم سونوگرافی . هم برای سلامت هم برای اطمینان از جنسیت . آخه دیگه میخوام خریدهای نونوی خوشکل رو انجام بدم خدارو صد هزار مرتبه شکر نونوی خوشکل ما سالم بود و جنسیت اش هم دختره . یه دختر ناز و خوشکل. ایندفعه بعد از سه روز تلاش برای سونوگرافی پیش دکتر بهنیا در شریعتی وقت گرفتنم یه سونوی آناتومی با سونوی سه بعدی رو 160 هزار تومان میگیره تازه اگه شما CD هم بخواهید باید یه هزینه 25 هزار تومانی هم بپردازید که روی هم میشه 185 تومان.دکتر بهنیا یه پیرمرد تقریباً مسن هست که قبلاً متخصص زنان بوده و الان صرفاً تو کار سونو هست . من هم تو نی نی سایت راجع به کارش خوندم هم خواهر شوهرم  برای سونوی دوم بچه اش پیش ایشون رفته بود . به نظر من تو کارش دقیقه .

وقتی دکتر صورت نونوی خوشکل رو نشونم داد گفت این صورتشه ولی نی نی دستش رو گذاشته رو چشماش . منم گفتم شاید نمیخواد منو ببینه . مامانش رو دوست نداره . وقتی به صورتش نگاه میکردم لبهاش نظر منو جلب کرد لبهای نی نی خوشکل منو یاد لبهای یکی مینداخت یه کم بهش نگاه کردم آره درست بود لبهاش عین لبهای باباش بود آخییییییییی.

یه دفعه خیلی احساساتی شدم دوست داشتم نی نی خوشکلم پیشم بود و من بغلش میکردم و میبوسدمش. این روزها خیلی بهش فکر میکنم و براش نگرانم . خیلی روش حساس شدم و هی با خودم فکر میکنم نکنه براش اتفاقی بیفته . به همین خاطر سعی میکنم خیلی استرس به خودم راه ندم و بی خیال خیلی چیزها مخصوصاً سر کار شم هرچند این روزها رئیس ام از آب گل آلود داره ماهی میگیره و هی  یا اضافه کاری منو کم میده یا گرید به من نمیده . بهر حال چون میدونه من حامله ام اینو کرده بهونه و داره اسب اش رو حسابی میتازونه . منم کاری باهاش ندارم چون برنامه های من بلند مدته . باید صبور و آرام باشم و بموقع تو کاسه اش بذارم. چون به هیچ وجه نمیخوام نی نی خوشکل ام در استرس باشه سعی میکنم  خودم رو به بیخیالی بزنم و در آرامش باشم .

براش قران میخونم و آهنگ مورزارت گوش میدم و باهاش حرف میزنم . از خدا میخوام که اونو برای من حفظ کنه. ان شاالله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سعید
13 مرداد 91 16:58
با انتخاب کد آهنگ مورد علاقه خود وبلاگی جذاب داشته باشید. کد آهنگهای ایرانی کد آهنگهای خارجی کد آهنگهای کودکانه کد آهنگهای تیتراژ سريال ها کد آهنگهای مذهبی و .... ---------------مرجع کد آهنگ--------------------- SMA-2010.niniweblog , SMA-2010.blogfa