الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الیسای خوشگل من

کاشکی زودی بگذره و تو بیای

1391/5/20 19:57
نویسنده : مامان لیدا
740 بازدید
اشتراک گذاری

کاشکی این سه ماه لعنتی زودی تموم شه و تو سالم و سلامت بیای پیشم. مامان این روزا خیلی احساس ترس، دلشوره و نگرانی داره . ....

نکنه مامان خوبی برات نباشم، نکنه در حق ات کوتاهی کنم ، نکنه اون قد که باید و شاید دوستت نداشته باشم، نکنه تو............ میترسم خیلی میترسم چون میدونم سرنوشت با کسی شوخی نداره من از سرنوشت میترسم ، اون رحم نداره حتی اگه بهش التماس کنی .... اون کار خودشو میکنه فقط امیدوارم سرنوشت با تو مهربون باشه در اصل با من مهربون باشه چون خوشحالی تو خوشحالی منه و غمت ویرانی من. خدایا به تو می سپارمش و از تو میخوام بهترینهارو براش رقم بزنی و اونو در پناه خودت بگیری و بهترین و زیباترین وقایع رو در سر راهش طراحی کنی  و همواره وجود زیباش رو در سلامتی و تندرستی کامل قرار بدی. آمین . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

روزهای شیرین
20 مرداد 91 20:48
سلام مامان لیدا جون.نی نی مبارک باشه انشا... بسلامتی فارغ شی به نظرم عجله نکن این روزا هم شیرینی خودشونو دارن البته من خودم هم دلم میخواد نی نی زودی بیاد تو بفلم اما این روزا هم خیلی شیرینن!راستی نی نی منم دختره!


ممنون از پیغامت عزیزم , ایشاا... شما هم بسلامتی فارغ شی مامان خانوم.....