الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الیسای خوشگل من

تمیز کاری

1392/11/30 11:16
نویسنده : مامان لیدا
775 بازدید
اشتراک گذاری

(پانزده ماهگی) بالا که میاری, وقتی مامانی یا بابایی دارن محل رو تمیز میکنن؛ میری و دستمال میاری که زمین رو تمیز کنی . اونروز که سرت خورده بود به کشوی کمدت و حسابی داشتی گریه میکردی و بالا آوردی در حالی که گریه میکردی هی از دستمال کاغذی، دستمال میکشیدی و میخواستی روی زمین را پاک کنی و هی به من اشاره میکردی که روی یخچال رو هم تمیز کنم چون روی یخچال هم یه مقدار کثیف شده بود  منم بهت میگفتم که مامانی شما نمیخواد تمیز کنی من خودم تمیز میکنم ، ولی شما گوش نمیدادی ....

گاهی وقتا هم میری از آشپزخونه دستمالها رو میاری و روی میز ، میز عسلی و یا روی سرامیکها میکشی بعضی اوقات هم مثل یه روسری اونو می پیچونی  روی سرت....

فدای دختر نظیف ام بشم قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)