الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الیسای خوشگل من

شانه و تلوزیون

1392/11/30 12:32
نویسنده : مامان لیدا
705 بازدید
اشتراک گذاری

پریروز (دوشنبه 26 بهمن 92) مامانی با سه ساعت تاخیر از اداره به خونه رسید و برای جبران این تاخیر حسابی باهات بازی کرد بابایی هم رفته بود کنسرت و ما تنها بودیم.

داشتیم با هم بازی میکردیم وسط بازی مامانی بهت گفت "الی برو شونه بیار و موهای مامانی رو شونه کن .... " فکر نمیکردم  این کارو انجام بدی چون تا اونجا که یادم میاد من باهات واژه شونه رو کار نکرده بودم ... ولی در اوج ناباوری ایم دیدم سریع رفتی و از بغل میز از توی باکس برس ها، شونه رو آوردی که موهای مامانی رو شونه کنی ...... 

چشمام از تعجب گرد شده بود .... وای خدای من.....اونجا کلی هم برس بود چرا برس نیاوردی ؟!! در جا دو واژه توی ذهنم جرقه زد "تناسخ" و "فلسفه".

یاد گفته "سقراط" افتادم که میگفت انسانها همه چیز رو میدونن و معلم کسی یه  که دانستهای انسان رو بهش یادآور میشه و بیادش میاره   ....

وقتی این مسئله رو با بابایی مطرح کردم اون گفت که اگر چه من مستقیماً با شما راجع به واژه شانه کار نکردم ولی بطور ضمنی بارها و بارها اونو در حضورت بکار بردم و از اونجا که شما یه بچه ای هستی که شش دانگ حواست جمع هست در اثنای یادگیری ضمنی اونو یاد گرفتی .

بهرحال اینو میدونم که حواست به همه چی هست.... مثل اون روزی که مامانی داشت سریال میدید و شما اومدی و ریموت تلوزیون رو برداشتی با دستات قر دادی و فهموندی که نای نای میخوای ....

و خودت بهوای نای نای زدی یه شبکه دیگه .... توی اون شبکه یکی داشت گیتار میزد و شما تا ملودی اونو شنیدی شروع کردی به نای نای .... منم هی بهت گفتم ریموت رو بده مامانی تا بزنه  کانال پی ام سی و شما نای نای کنی ولی شما گوش ندادی ... تا اینکه مامانی رفت و از بغل ال سی دی دکمه تغییر شبکه رو زد .... اون دکمه های بغل تلوزیون لمسی هستن برای همین تا حالا متوجه شون نشده بودی و ما هم همیشه از ریموت استفاده میکردیم .... از اون روز به بعد یاد گرفتی هی میری و تلوزیون رو از اونجا خاموش و روشن میکنی .... حالا کی یه که دخل تلوزیون بیاد....قربون دختر باهوشم برم.قلبقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
30 بهمن 92 21:40
ماشالا به این دختر باهوش
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم مامان ارغوان و امیرعباس