الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الیسای خوشگل من

دستشویی رفتن الیسا

1393/6/24 14:00
نویسنده : مامان لیدا
1,326 بازدید
اشتراک گذاری

یکسال و ده ماهه هستی . پریشب شنبه ( 22 شهریور ماه ) بدون پوشک داشتی توی هال میچرخیدی و مامانی هم توی آشپزخونه مشغول بودم که یهو اومدی و با دست اشاره کردی که جیش داریچشمک !!!! مامانی هم بردت دستشویی، نشستی و پی پی کردی بعد از یه کمی رفتم که دستشویی فرنگی کوچولوتو از حموم بیارم ولی وقتی آوردم، دیگه نخواستی روش بشینی، منم شستمت و اومدیم بیرون. 

این اولین باری بود که دستشویی ات رو گفتی .... مامانی خیلی خوشحال بود و از ذوق داشت بال در می آورد فرشته. تازه دلیل دو سه هفته ای که نمیذاری پوشک ات کنم رو فهمیدم ؟؟ متفکراینکه از پوشک کردنت بدت میاد و هی ازش فرار میکنی . تازه بعضی وقتا هم که توی پوشک ات جیش میکنی هی پوشک ات رو نشون میدی و ابراز ناراحتی میکنی . عصبانی

خلاصه فردا صبح اش هم پرستارت دو بار برده بودتت دستشویی و جیش کرده بودی . شب هم وقتی از پارک اومدیم پوشک ات رو در آوردم و بهت گفتم هر موقع جیش داشتی بگو .  ولی بعد از مدتی خودم بردمت دستشویی و روی توالت فرنگی ات نشستی و جیش کردی. خنده

دیگه داری بزرگ میشی دوردونه مامان . یه دنیا عاشقتم ." با تو و دنیای با تو بودن" دارم حال میکنم . خدایا این روزا رو از من نگیر .... این روزا سرشار از زندگی و عشقه و تنها دلیلش هم الیساست . محبت

دوستت دارم نفسم......محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پدر یک نی نی 2 ماهه
28 مهر 93 4:07
با سلام خدا نی نیتونو براتوننگر داره من امشب مطلب یه سال پیشتون روکه در موردقطره بیوگایا بودخوندم دنبال این قطره میگردم اگه راهنمایی کنین ممنون میشم ما هم 2 ماهی هست که یه پسر تپلی مپلی اومده زندگیمونو گلبارون کرده(الهی فداش شه این بابایی) روی ماه الیسا رو ببوسین
مامان لیدا
پاسخ
سلام خدا پسر کوچولوتونو حفظ کنه . شما میتونید این قطره رو از داروخانه 13 آبان تهیه کنید و یا به دکتر کودک تون بگید شما رو راهنمایی کنه که از کجا بخرید و و طریقه مصرف اش رو بهتون بگه . موفق باشید