الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الیسای خوشگل من

بای بای پوشک

1393/7/23 15:42
نویسنده : مامان لیدا
963 بازدید
اشتراک گذاری

یکسال و یازده ماهه هستی، الان سه الی چهار هفته ای میشه که دیگه پوشک ات نمی کنم, یعنی از زمان ورودت به یازده ماهگی.جشن

از همون اول هم شبا، دو سه باری پوشک ات کردم, صبح اش دیدم خشکه , لذا دیگه شبا هم پوشک ات نکردم.

روندش هم به این صورت بود که از نه ماهگی به سختی پوشک ات میکردم وقتی از پوشک بازت میکردم دیگه نمیتونستم پوشک ات کنم هی گول ات میزدم و اکثر موقع ها گریه میکردی . اوایل فکر میکردم شیطونیت گرفته و.... بعد ها فهمیدم نه، دیگه وقت پوشک نکردنت بود . هی پا لخت بدون شلوار توی خونه میگشتی تا موقع خواب ، بعدشم با دعوا میتونستم شلوار پات کنم .

راستی صندلی جیش ات رو هم عوض کردم صندلی جیش سیسمونی ات برات کوچیک بود برای همین یه صندلی جیش جدید برات خریدم . حالا دیگه سه هفته است جیش ات رو میگی و مامانی راحت شده .

جالبه این کار به همت و خواست خودت بود و نه اجبار و خواست مامان و بابا تعجببوس...............دیگه مامان و بابا از پوشک خریدن راحت شدن خستهخندونکچشمک.......به همین راحتی محبتبوس........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)