الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الیسای خوشگل من

32 هفتگی

1391/6/27 22:16
نویسنده : مامان لیدا
693 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا در 32 هفتگی هستم خیلی سنگین شدم خدا رو شکر مشکل خاصی ندارم و قندم هم تحت کنترله, البته با تزریق انسولین.

منتظر هستم که وقتش بشه و نونوی خوشکل من از راه برسه .تخت و کمدش هم الان آماده است.  ما پنجشنبه که سفارش دادیم گفتند 10 روز دیگه میارن ولی یک روز دیگه یعنی شنبه زنگ زدن و گفتن که آماده است و نصاب میخواد بیاد نصب اش کنه ما هم چاره ای نداشتیم و تخت و کمد رو تو هال الم کردیم و این روزا تا زمانی که من اتاق را خالی و تغییر دکوراسیون بدم خونه حسابی ریخت و پاشه و بازار شامه. کارتون ها یه طرف وسایل فروشی یه طرف و تخت و کمد هم یه طرف ...... آخه برای خونه تکونی هم زوده چون من تصمیم دارم 15 مهر یعنی یکماه یا 25 روز قبل از زایمانم کارگر بگیرم و خونه تکونی کنم که وقتی نونوی خوشکل میاد اوضاع روبه راه باشه. احتمالاً 2 هفته دیگه جداً دست بکار میشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)