الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

الیسای خوشگل من

33 هفتگی

1391/7/4 22:54
نویسنده : مامان لیدا
1,271 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا تو  هفته 33 هفتگی(ماه هشتم) هستم به نظر من یه مادر باردار از ماه ششم واقعاً معنی بارداری رو میفهمه . از بارداریم دارم حسابی لذت میبرم چون این لحظات تکرار نشدنیه. دیروز پیش دکترم بودم اوضاع الحمدا... براهه. دختر گلم هم خوبه . خدایا شکرت .

راستی نونوی خوشگل دیروز (3 مهر 91) با بابایی رفتیم حسن آباد و از شعبه حسن آباد رو تختی, لحاف و بالش و... رو خریدیم مارک و عکس گلدوزی شده روی اون مثل عکس رو تخت و کمدته . البته دلیلش هم اینه که مارکش عین مارک تخت و کمدته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

اتنا مامان روشا
15 مهر 91 2:02
وبلاگ روشا یدونه با عکسهای جشن دندونی به روز شد . تشریف بیارید و براش یادگاری بزارید . ممنون


حتماً من به وبلاگ روشا خانوم سر زدم و کلی ازعکسهای خوشکل اش رو دیدم