الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الیسای خوشگل من

عکسهای الیسا در سه ماهگی

1392/1/8 3:05
نویسنده : مامان لیدا
616 بازدید
اشتراک گذاری

راستی قبل از عید عکسهاتو از استودیو گرفتیم کلاً 8 تا عکس شد شستصدو سی و پنج هزار تومان. خیلی قشنگ شدن ولی فکر کنم یه کم گرون شدن. سه تاش رو شاسیه و پنج ناش 20در 30 برای آلبومه. از اونجایی که قیمت چاپ مجدد با چاپ اول یه جور بود و گالری به ما فایل عکسهارو نداد منم اونارو اسکن کردم و گذاشتم شون تو فیس بوک . 

اینجا هم چند تاشونو میذارم : فقط یه چیز بگم : خیلی ناز شدی دخترم " بوست دارم "

یعنی هم دوستت دارم هم بوست میکنم .

چشم بد از تو دور باشه الهی.....................

الیسای مامان و بابا

الیسای مامان و بابا

الیسای مامان و بابا

الیسا جون

الیساجون

الیساجون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

توروبچه
6 اردیبهشت 92 20:53
چقدر ناز شدي
جيگرتو خاله بخوره


مرسی خاله اگی