الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

الیسای خوشگل من

سفر من در پایان چهارماهگی بارداری

1391/3/17 23:09
نویسنده : مامان لیدا
806 بازدید
اشتراک گذاری

از 10 خرداد تا 14 خرداد مشهد بودیم . محل اسقرارمون هتل 5 ستاره همای مشهد بود . هوا خیلی گرم و حرم هم خیلی خیلی شلوغ بود. قرار بود شنبه یه سر بریم نیشابور, ساعت رو هم برای 7 گذاشتیم زنگ . ولی نیمه شب پشیمون شدم آخه 2 ساعت تا نیشابور راه بود البته ما میخواستیم یه ماشین کرایه کنیم قیمت اش هم 60 هزار تومان بود و اون مارو ببره و تمام جاهای دیدنی شهر نیشابور رو نشون بده که من بعد فکر کردم با توجه به موقعیتی که من دارم بهتره به این سفر نریم هوا خیلی گرم بود ممکن بود گرمازده شم و یا خستگی اذیت ام کنه بهر حال نرفتیم .

این اولین سفری بود که تو اون به موندن در هتل اکتفا کردم . فقط حرم رفتم و آرامگاه نادر و همچنین چند بار هم به مجتنع خرید پروما سر زدو اونم چون نزدیک هتل بود عصرها بعد از شام با شوهری یه قدمی میزدیم و میرفتیم تا پروما . چند بار هوس کردم چند تیکه لباس نی نی بخرم ولی از اونجایی که نمیدونم نی نی ام پسره یا دختر منصرف شدم . و به خودم گفتم بهتره خرید لباس باشه برای بعد از سونوی تعیین جنسیت . آخه تازگی ها هم از اونجایی که به بچه ها خیلی اهمیت میدن از همون نوزادی لباسها همه بر طبق جنسیت شون دیزاین شده. بنابراین برای داشتن یه خرید خوب چاره ای جز دونستن جنس بچه نیست . خلاصه دلم حسابی آب شد.

امروز 17 خرداد رفتم آزمایش غربالگری سه ماهه دومم رو تو آزمایشگاه پارس  انجام دادم  گفته بودم که هفته پیش رفتم نمونه خون دادم ولی چون هفته شانزدهم تمام نشده بود سوپروایزر  آزمایشگاه گفت برو و وقتی هفته 16 تموم شد بیا . منم این هفته که توی هفته 17 بودم رفتم . خدا کنه نتایج اش خوب باشه. و همه چیز خوب پیش بره. ایشاا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)