الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

الیسای خوشگل من

میوه میخوری

1392/4/17 13:33
نویسنده : مامان لیدا
1,532 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم علس طلای هشت ماهه منقلب، که میوه خور شدی ، دیروز بهت موز دادم ، امروز بهت سیب و بیسکویت دادم ، میوها رو له می کنم و با قاشق یا انگشت میزارم دهنت. موز رو بیشتر دوست داری شاید چون نرمترو شیرین تره .

بابا  دیروز بیسکویت مادر برات خرید، توی آب نرمش می کنم و با قاشق میزارم دهنت، امروز زیاد ازش نخوردی سبزشاید چون سیر بودی یا چون اولین بارت بود....

راستی تازگیها چند بار هم بهت خرما دادم ، خرمارو تو انگشتم له میکنم و میذارم دهنت. گاهی هم بصورت کامل در حالیکه پوستش رو کندم میزارم دهنت تا میک بزنی. دوست داریقلب

 نمیتونم دستت چیزی بدم چون این روزا ماشاا... لثه هات قوی شده و از اون چیز میکنی ولی چون قدرت بلع چیزای جامد رو نداری حالت بهم میخوره و بالا میاری ناراحت، تا حالا چند بار شده که دستت نون، سیب، کاهو و غیره دادم و با لثه ات ازش کندی و چون نتونستی غورت بدی بالا آوردی. مثل امروز که از زردآلویی که من میخوردم خواستی و وقتی بهت دادم بعد از مدتی میک زدن ازش کندی و چون نمیتونستی قورتش بدی کم مونده بود بالا بیاری که انگشت مو کردم تو دهنت و تیکه زردآلو رو بیرون آوردم نگرانو نذاشتم این فرایند ادامه پیدا کنه که بالا بیاری.

راستی این روزا وقتی ناهار یا شام مرغ کباب میکنیم از استخوناش میدیم دستتنیشخند و تو همچین با ولع اونو میمکی که انگار داری توی بهترین رستوران دنیا بهترین کباب رو میخوری!!!!!......تعجبقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)