الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الیسای خوشگل من

یه خبر خوب

1392/4/19 2:46
نویسنده : مامان لیدا
581 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امشب یه کارتون شیرخشکی که بابایی با هزار زحمت برای شما گل باقالی جون سفارش داده بود رسید نیشخندکل بسته اش 24 تاییه و با احتساب 8 تایی که قبلاً برات از این داروخانه و از اون داروخانه جمع کرده بود به اضافه 6 تایی که از قبل داشتم یه سی و هفت -هشت تایی میشه لبخندکه تا پایان یکسالگی ات کافیه. راجع به ببلاک 3 هم با توجه به اخباری که مامان ساینای عزیز بهم داد باید یه فکری بکنم.متفکر ...

یه خبر خوب اینکه کل 24 تا شیرخشک جدید از اون قدیم یاست از قیمت و تاریخ تولید روی قوطی فهمیدمتشویق همانطور که  تو پست قبلی گفتم مزه قدیمیا بهتر از جدیداست .سوال  البته با بابایی تاریخ انقضای همه شونو چک کردیم همشون بیشتر از یکسال تاریخ مصرف دارن . در حالیکه اینا مصرف سه الی چهارماهته.آخاسترس

راستی امشب موقع  خواب بازم کاور بغل تختت رو کنار زدی و کلی با  بابایی بازی کردی و قهقهه زدی قهقههقهقههو دل مامانی و بابایی برات ضعف کردخوشمزهقلبماچ مامانی ازت فیلم گرفت که وقتی بزرگ شدی شادی و شیرینی اون لحظه ها رو با تو شریک بشیم ....

عشق ام چقدر خوبه من و بابایی تو رو داریم از خود راضیخجالت....................

این روزا بیشتر از خودم دوستت دارم و عاشقتم قلبقلبقلب.............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ساینا
23 تیر 92 18:42
چه خوب تبریک میگم عزیزم خیالت راحت شد[ گل] من اپم به ما سر بزن




ممنونم مامان ساینا جون