الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الیسای خوشگل من

آگهی بازرگانی

1392/5/8 1:57
نویسنده : مامان لیدا
560 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق آگهی های بازرگانی شبکه جم هستی ، سوالهمینکه پخش میشه چشمتو میدوزی به تلوزیون و پلک نمیزنی ، دستم رو که میگیرم جلو چشمات با دستات پس اش میزنی .....تعجبتعجب

تقسیم وظایف کردیم سریالهارو مامانی میبینه و آگهی هارو شما ......نیشخند

دوست ندارم تلوزیون ببینی، ناراحتچون با این علاقه ای که به دیدن آگهی ها نشون میدی ، این روزا دارم بیش از پیش مطمئن میشم که علائق ، عادته... ومن دوست ندارم ذهن کوچولوتو به چیزهای پیش پا افتاده و بی ارزش روزمره عادت بدم ، تصمیم دارم تلوزیون دیدنم رو کم کنم ودر صورت تماشا بیشتر شبکه mezzo رو تماشا کنم .

امیدوارم از پس مسولیت مادر بودنم به خوبی بر بیام البته منظورم یه مادر خوب، دانا و با تدبیره......   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ساینا
10 مرداد 92 10:27
ساینا هم عاشق تبلیغ جم به علاوه تیتراژ فیلماش به علاوه شعرها و تبلیغات پرشین تون هست


اما تازگی براش تکراری شدن فقط چند تاشون رو بادقت میبینه


خیلی نگران این موضوع نباش خودش از سرش میره








اه چه جالب .......امیدوارم که بیفته...