الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

الیسای خوشگل من

دخترم تولد یکسالگیت مبارک

1392/8/12 11:34
نویسنده : مامان لیدا
916 بازدید
اشتراک گذاری

ای همه عشق ، همه زندگی ، همه زیبایی، از لحظه بودنت  واژه شکر و سپاس از پروردگار را برلبانم جاری ساختی و من هر روز هزاران هزار بار خداوند را شاکرم که تو را  -بهترین هدیه اش را - به من بخشید ، من  خوشبختی را با تمام وجود در بودن در کنار تو احساس میکنم  و عشق  را در نی نی نگاهت لمس میکنم . بی نهایت دوستت داریم و برای شادی و خوشبختی ات از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد .

و امروز سالروز تولدت است روزی که زیباترین، شیرین ترین و بهترین لحظه در زندگی مامانی و بابایی است .امروز  بیاد ماندنی ترین  روز در زندگی مامانی و بابایی است.

 تو یک ساله میشی ....چقدر زود و چه شیرین گذشت تو در آغوش من پا گرفتی و با خنده هایت به من زندگی بخشیدی . یک دنیا دوستت دارم تولدت مبارک گلم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سپیده مامان وانیا
25 آبان 92 13:57
الیساي خوشگل و خانوم تولدت مبارک واقعا" چقدر به سرعت ميگذره انگار همين ديروز بود که عکس نوزادیتو برای اولین بار دیدم به تولد دختر منم چيزي نمونده .
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم مامان وانیا جون، ایشاا... تولد دختر شما