الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

الیسای خوشگل من

15 ماهگی الیسا

1392/11/15 10:33
نویسنده : مامان لیدا
682 بازدید
اشتراک گذاری

15 ماهه(یکسال و سه ماه ) هستی. شیش هفت تا دندون در آوردی . دیگه یه پارچه خانوم شدی .....فرشته خیلی خوش اخلاق شدیتشویق ....چند وقتیه خیلی سرم شلوغه ناراحت.آخه بابایی رفته کیش ماموریت و مامانی و شما دوتایی با هم خونه موندیم نیشخند. این اولین باره که مدت طولانی تنها موندیم و از  خاله اینا و مامان جونینا کسی پیشمون نیومده .... خوب دیگه دختر کوچولوم همدم مامانیه و مامانی دلش بهش گرمه...قلب

این روزا وقتی موقع خواب که میشه تازه یادت میفته که راه بیفتی توی خونه و دور دور کنی . تعجبهی بری هال و هی بیای اتاق خواب .... منم چراغا رو خاموش میکنم تا هر موقع خسته شدی بیای بغل تخت و من بذارمت توی تختت.

دیشب همین برنامه رو باهات داشتم ولی با این تفاوت که همین که اومدی بغل تخت پات لیز خورد و افتادی زمین و سرت خورد به دسته کشوی کمدت و بغل گوشه چشم راستت خون مرده شدناراحتگریهوقت تمام .... همچین گریه کردی که گلاب به روت هر چی که خورده بودی رو بالا آوردی  و حالا جالب اینجاست که وقتی من دستمال آوردم که زمین رو پاک کنم شما در حال گریه دستمال رو برمیداشتی و هی زمین رو پاک میکردی و چون یه کمی هم روی یخچال پاشیده شده بود به من اشاره میزدی که یخچال رو هم پاک کنم ..... خندهخیلی دلم برات سوخت دل شکستهو همش خودمو سرزنش کردم که مامان خوبی برات نبودم .... الهی من فدات بشم گلم ماچ

این چند روزا خیلی اتفاقا افتاده ... سعی میکنم دوباره بزودی بیام و بنویسم .....بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله حدیثه
15 بهمن 92 11:10
سلام عزیزم خیلی وبتون جالب بود . مخصوصا الیسا جونم که خیلی نازه . اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید خوشحال میشم .
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم منم خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم .