الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الیسای خوشگل من

ترس از انسولین

1391/6/6 22:53
نویسنده : مامان لیدا
879 بازدید
اشتراک گذاری

رژیم افاقه نکرد و بالاخره من مجبور شدم انسولین تزریق کنم , آخه این روزا قندم دیگه خیلی رفته بالا و دکتر غدد ام خیلی منو دعوا کرد وقتی فهمید من 4 واحدی که گفته بود قبل از هر وعده غذایی بزنم رو نزدم و الان مجبورم 14 واحد قبل از هر غذا بزنم و کلاً روزانه میشه 42 واحد . من بیشتر از خودم نگران نونوی خوشکلم . آخه دکتر گفت اگه نزنی علاوه بر اینکه جنین قندش میره بالا و بزرگتر از معمول میشه و کلی نارسایی دیگه و ممکنه به کشتن اش بدی اگه سالم هم به دنیا بیاد مستعد بیماری قند میشه پس برو  مثل بچه خوب انسولین ات رو بزن و اونقدر دوز انسولین ات رو بالا ببر که قند خونت قابل کنترل بشه . الان من قبل از هر وعده غذایی 20 واحد انسولین میزنم  البته از نوع نوورپید که یه نوع انسولین شورت اکته.

خدا بخیر کنه و این دو ماه به خوبی و خوشی تموم بشه ایشاالله...... آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)