الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

سفر شمال در سی هفتگی

1391/6/13 23:23
نویسنده : مامان لیدا

من و بابایی بهمراه دو خونواده دیگه که از دوستای دوران دانشگاه بابایی بودن  تعطیلات 5 روزه تهران رو که بخاطر اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد بود رو رفتیم شمال . من الان در هفته سی ام بارداری هستم و در ماه هفتم.

ما سه شنبه شب حرکت کردیم و قرار شد شب بریم کرج خونه بابای یکی از دوستامون تا فردا صبح خانواده سوم هم که در کرج ساکنه به ما ملحق شه . صبح از اونجا به سمت چالوس حرکت کردیم برای صبحانه تو کندوان نگه داشتیم و آش خوردیم ظهر کلنو بودیم و اونجا در ویلای دهدار کلنو شب رو موندیم البته  قبلش یعنی ظهر رو در جنگلهای عباس آباد گذروندیم .و عصر به سمت دریاچه ولشت حرکت کردیم که به شب خوردیم خیلی وحشتناک بود من تمام طول راه رو از ترس صلوات میفرستادم و به خانوم دوستمون میگفتم که آیه الکرسی بخونه چون خودم حفظ نیستم فردا صبحش یعنی پنجشنبه رفتیم عباس آباد و اونجا ویلا گرفتیم ویلای خیلی تمیز و شیکی بود یه ناهار تو رستوران خوردیم و عصر رفتیم دریا . قرار شد فردا بعد از خوردن ناهار در جنگلهای عباس آباد برگردیم تهران .

جمعه در جنگلهای عباس آباد یه جوجه کباب به رگ زدیم و در حالی که از هوای مه آلود و اون تصاویر زیبا در اون جاده به غایت مسحور کننده لذت میبردیم عزم برگشت به تهران کردیم که با دیدن ترافیک در کلاردشت مجبور شدیم یه ویلا بگیریم و شب رو بمونیم .فردا صبح علی رغم اینکه دو خانواده میخواستند بمونن و بعد از تعطیلات برگردن با مخالفت یه خونواده دیگه دل به راه برگشت به تهران زدیم ولی علیرغم اینکه صبح ساعت 6 راه افتادیم با گیر افتادن در ترافیک جاده دوباره دور زدیم و برگشتیم شمال . اینبار اول یه سر رفتیم نمک آبرود و تله کابین , بعد برگشتیم عباس آباد و یه ویلا گرفتیم و شب باقلا قاتق بار گذاشتیم و یه سر دریا رفتیم هوا بارونی بود و بسیار عالی .

روز یکشنبه یعنی روز بعد از تعطیلات  صبح ساعت 10:30 الی 11 بعد از خوردن صبحانه  راهی برگشت شدیم هوا بشدت بارانی بود. تو راه برای ناهار یه جا نگه داشتیم و املت درست کردیم و خوردیم و در نهایت ساعت6 الی 6:30 دیگه تهران بودیم جاده بد نبود خلوت بود و در کلاً خیلی خوش گذشت. راستی من دوشنبه رو هم نتونستم برم سر کار خیلی خسته بودم و موندم خونه.