الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

الیسای خوشگل من

هفته 38 (هفته آخر بارداری )

1391/8/11 18:57
نویسنده : مامان لیدا
682 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 11 آبان 91 آخرین روز بارداری مامان لیداست . ایشاا... بی حرف پیش اگه خدا بخواد  فردا، نی نی خوشگلم پیش ما هستی .

امروز بعد از ظهر از وسایل ، تخت و کمد فیلمبرداری کردم یه کم بابایی راجع به احساساتش در حد چند جمله حرف زد,  میگفت خیلی استرس داره  از اینکه فردا دختر خوشگلشو میبینه . البته یه استرس همراه با شادی و خوشحالی .

ساعت 6 مامان و خاله نسیم اومدن خونه ما . تا من و بابا رو فردا همراهی کنن . فردا ساعت 7 صبح باید بیمارستان عرفان باشم . توکل به خدا . برام دعا کنید ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

کاکل زری یا ناز پری
11 آبان 91 18:58
خیلی ذوق زده شدم که تو چنین روزی وب قشنگتونو خوندمممممممم برات دعا می کنم البته اگه قابل باشم راحت راحت دختری دنیا بیاد بعدشم منتظر عکس خوشکلش تو وبلاگ هستم عجب شبی دنیا میاد دخمرییییییییی بووووووووووووووس
راستی من لینکتون می کنم


سلام ممنونم از دلگرمیتون ....
عموی محیط بان
11 آبان 91 19:47
سلام امیدوارم نی نی تون سالم بیاد تو دنیا
اگه میشه یه سری ازم بزنید شاید بتونید کمکم کنید
ممنون


سلام ، حتماً بهتون سر میزنم .