الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الیسای خوشگل من

صدای قلب نی نی

1391/2/1 19:31
نویسنده : مامان لیدا
1,031 بازدید
اشتراک گذاری

بیست فروردین 91 بود که برای اولین بار پیش دکتر فعلی ام رفتم تعریفش رو خیلی شنیده بودم مطب اش هم تو سعادت آباد بود به ما نزدیک بود و از طرفی از خونه ما هم خوش مسیر بود . همین که رسیدیم بعد از یه خانوم و همسرش نوبت ما شد من در اغاز سخنم با دکترم ماوقع رو شرح دادم و اونم ازم جواب آزمایش هام و سونو مو خواست من اون روز 8 هفته و دو روزم بود و به دکتر گفتم که من تا حالا سونو نشدم و اون در کمال ناباوری گفت چطور ممکنه و من گفتم که دکتر قبلی ام برام برای دو هفته دیگه نوشته،که ایشون گفتند نه اون یه چیز دیگه است ما باید الان از محل قرار گرفتن جنین و صدای قلبش مطمئن شیم منم گفتم که همسرم هم داره میره ماموریت و میخواد مطمئن شه که قلب نی نی میزنه و دکتر گفت همین الان باید سونو شی. مطب اش خیلی مجهز بود و من اونجا برا اولین بار سونو شدن و نی نی جونم تو رو دیدم اون موقع تو 19.72 میلیمتر بودی و قلبت میزد . البته من صدای قلبت رو نشنیدم فقط رو مانیتور دیدم که قلبت داره تاپ تاپ میزنه قربونت برم مامانی . بعدش خانوم دکتر فیلم سونو رو نگه داشت و بابایی اومد دید تا خیالش راحت شه. بابایی وقتی تو رو برای اولین بار دید خیلی دست و پاشو گم کرد هیجان سر تا سر وجودش رو گرفته بود. خلاصه من هرگز اون روز رو فراموش نمیکنم همین که برگشتیم به مامان جون زنگ زدم و همه چی رو توضیح دادم . راستی دکتر یه آزمایش تیروئید برام نوشت و یه آزمایش غربالگری هم برای 20 اردیبهشت(13 هفتگی) نوشت که باید انجام بدم . البته من آزمایش تیروئید ام رو دادم. ریزالتش 2.5 بود و طی صحبت تلفنی که با دکترم داشتم ایشون گفتند که باید آزمایش رو تکرار کنم البته من تو ریفرنس ها خوندم که RESULT 2.5  خوبه و رنج 0.3 تا 5 نرماله. ولی مثل اینکه 2.5 برای خانم باردار مناسب نیست بهر حال باید آزمایش رو فردا تکرار کنم. ایشاا... RESULT اش ایندفعه خوب شه .  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نسترن
1 اردیبهشت 91 20:03
دوست جونی به جمع ما خوش اومدی
اومدن نی نی نازت هم مبارک خوشحال میشم بیای و باهم دوست شیم


ممنون نسترن جون منم خوشحال میشم منو تو لیست دوستات اضافه کنی