الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

الیسای خوشگل من

21 روزگی الیسا

1391/9/2 21:20
نویسنده : مامان لیدا
690 بازدید
اشتراک گذاری

فقط اومدم بگم امروز تولد 21 روزگی الیسای خوشگل مامان و باباست. خیلی ماجراهاست که باید تعریف کنم و بنویسم از جمله ماجرای زردی و بستری شدن سه روزه  الیسا در بیمارستان عرفان و ماجرای ماسیت سینه من و دردهایی که کشیدم و رنجهایی که الیسای زیبای مامان کشید که به وقتش وقتی حالم خوب شد بر میگردم و مینویسم ....

الان که اینها رو مینویسم الیسا معصومانه خوابه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مهناز
2 آذر 91 22:19
خدا حفظش کنه
عکس هم بزار از الیسا جون

ممنون. حتماً میزارم
بانوی سبز
3 آذر 91 1:01
دوست خوبم توی وبلاگ من مطالب اموزشی خوبی به صورت رایگان برای مادر وکودک نوشته شده در حال حاضر اموزش دیداری وشنیداری انگلیسی برای کودکان همراه با کاردستی حروف ارائه شده خوشحال میشم سر بزنی ومرا جز دوستانت قرار بدی
www.blog.ninicenter.com


حتماٌ بهتون سر میزنم
مریم (مامان ثنا)
13 آذر 91 8:46
سلام خاله جون.دخملی من در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده اگه دوست دارید به این ادرس بروید و بهش رای بدید تا پنج شنبه وقت دارید.دو تا رای هم بیشتر نمی تونید بدید.مرسیکد ثنا جون 36
ادرس
................
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php


سلام ختماً بهتون سر میزنم