الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

الیسای خوشگل من

روزهای سخت

1391/9/17 18:03
نویسنده : مامان لیدا
800 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی زجر میکشم بخاطر درد سینه ام میگم نوکش خیلی زخمه . وقتی الیسا رو شیر میدم خیلی زجر میکشم وقتی بردمش دکتر اطفال وزنش از وزن ایده ال 300 گرم کم بود گفت بهش کمکی شیر خشک بده اصلا من یادم نشد بهش بگم  من شیر دارم ولی نوک سینه ام زخمه و نمیتونم فرایند شیر دهی رو کامل کنم .

روزهای سختی رو تجربه میکنم خیلی دوا و دکتر رفتم فعلاً  فایده نکرده. 

برام دعا کنید ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مریم (مامان ثنا)
2 دی 91 21:30
سلام عزیزم من هم وقتی ثنا جون را شیر می دادم همینطور شده بودم ولی یه کرمی بود به نام شقاق سینه روش می زدم و موقع شیر دادن با اب و صابون می شستم خوب می شد.ان شاالله از شما هم خوب بشه چون خیلی سخته.


ممنونم عزیزم
مینا
2 بهمن 91 23:36
گلم منم مثل شمابودم تادوماه گریه میکردم ،همه چی میمالیدم فایده نداشت،پمادهیدرودرم کمی خوب بود،یادخودم افتادم خیلی بدبود،الان دخی من یک سال چهارماهشه


خدا دخترتونو حفظ کنه.
مامان هیربد
4 بهمن 91 16:49
سلام عزیزم منم همین مشکل را داشتم ولی الان خداروشکرکمی بهترم اشکال در طرز شیر دادنه باید هاله ی یسینه را تاحدامکان کامل تو دهن بچه بزارید نه نوک اون را .چون نوک خوردن باعث زخم میشه.دعا میکنم خوب بشید


ممنونم مامان هیربد جون