الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الیسای خوشگل من

پسر یا دختر

1391/2/30 22:44
نویسنده : مامان لیدا
1,752 بازدید
اشتراک گذاری

امشب مادر شوهرم زنگ زد و گفت که جاری بزرگم تو خواب دیده که من بچه ام دختره . مادر شوهرم میگه که خوابای جاری ام درسته . از طرفی خواهر کوچیکه من هم که خواباش درسته قبل از اینکه من حامله شم تو خواب دیده بود بچه ام دختره .

البته بعضی از دوستام میگن بچه ام پسره ، مثل همکارم که ادعا داره یه سونوگراف چشمیه و یا مادرم که میگه من حال و هوای اونو وقتی که داداشامو حامله بود رو دارم  پس بچه ام پسره .

من خودم هیچ حسی ندارم و کاملاً خنثی هستم نوزاد پسر رو دوست دارم ولی بچه 4 سال که شد دیگه پسر دوست ندارم بچه دختر رو ترجیح میدم خلاصه خیلی ام مشتاق به دونستن جنس بچه ام نیستم چون میدونم در اینده برام فرقی نمیکنه که نونو چی باشه ...

حالا ببینیم سرنوشت برای ما چی در نظر گرفته .... خدا به امید تو .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)