الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

الیسای خوشگل من

سوپ میخوری

1392/3/30 3:31
نویسنده : مامان لیدا
562 بازدید
اشتراک گذاری

الان سه روزه سوپ میخوری (از هشتم خرداد92) محتویات سوپ ات عبارت است از گوشت قرمز، هویج، برنج، جعفری و کره که همه رو بعد از پخت توی میکسر میریزم و له میکنم . انگار سوپ رو بیشتر از فرنی و حریر بادام دوست داری. غذاتو از فرنی شروع کردم یک هفته بهت فرنی دادم و دو هفته حریر بادام و الانم که هفته چهارمه  بهت دارم سوپ میدم  .

دو روز دیگه هم هفت ماهت تموم میشه و میری تو هشت . فدات بشم دوست دارم زودی بزرگ بشی حداقل دوساله بشی و بتونی با مامانی حرف بزنی . وای همدم تنهایی های من ، تو همه دنیای مامانی هستی وجود من با بودن تو معنا گرفت عشقم.

راستی اول خرداد تولد مامانی بود که امسال شور و نشاط دیگه داشت هر سال بابایی همراه کادو برای مامانی کیک تولد هم میخره امسال مامانی با پرنسس کوچولوش که شما باشی تولدش رو جشن گرفت .و با هم شمع هارو فوت کردیم هرچند هنوز نمیدونی فوت چیه و همش دوست داشتی با دستای کوچولوت شمعهارو بگیری قربونت برم ایشاا... تولد یکسالی شما هکوری پکور مامانی ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)