الیساالیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

الیسای خوشگل من

غذا خوردن الیسای خوشکله :

1392/3/30 2:13
نویسنده : مامان لیدا
713 بازدید
اشتراک گذاری

از سه روز بعد از واکسن 6 ماهگی ات یعنی از روز یکشنبه 15 اردیبهشت 92 به بعد شما نام نام (غذا) میخوری ، هفته اول رو فرنی بهت دادم و الان که دارم اینارو مینویسم (23 اردیبهشت 92)هفته دوم غذا خوردن شماست که این هفته  شما حریر بادام میخوری ، محتویات فرنی شما یه قاشق سرخالی  مربا خوری آرد برنج + نصف همون قاشق شکر + 120 سی سی آب ، محتویات حریر بادام همون محتویات فرنی است + 5 بادام اسیاب شده ، فعلاً مامانی سعی میکنه از آب بجای شیر پاستوریزه استفاده کنه چون هم شیر های پاستوریزه کشور ما شیر نیست و  کلی افزودنی های غیر مجاز مثل وایتکس و... داره که قابل اعتماد نیست و از طرفی  شنیدم که شیر برای اطفال زیر 9 ماه خوب نیست و حساسیت زاست البته خاله تاتا که توی بیمارستان کار میکنه( البته رئیس امور مالی اونجاست) و با این امور اشناست میگه به بچه ها تا زیر یکسالگی نباید شیر پاستوریزه داد. به هر حال من فعلاً قصد ندارم از شیر پاستوریزه برای فرنی و حریر بادام ات استفاده کنم .از هفته بعد(یعنی هفته سوم شش ماهگی ات)  باید برات سوپ درست کنم و میکس کنم و بدم شما دختر گلم نوش جان کنی.

راجع به غذا خوردنت باید بگم اولش یه کم مزه مزه میکنی تا ببینی دارو نیست بعد کم کم با کلی ادا و اصولی که من و بابایی در میاریم نام نام ات رو میخوری فعلاً از سه قاشق بیشتر بهت ندادم مترسم رو دل کنی و تا بحال هم خدا رو شکر برا شما مشکلی بابت غذا خوردنت ایجاد نشده خدارو صد هزار مرتبه شکر.

وای وای امون از مولتی ویتامین و قطره آهن  خوردنت ، این روزا دیگه دهنت رو اصلاً برای دارو خوردن باز نمیکنی و هر کاری میکنم تا بخندی با لب بسته میخندی و زرنگ بازی در میاری و به هر نحوی که شده از خوردن  اونها امتناع میکنی و مامانی مجبور میشه با قطره چکان به شما ویتامین بده ولی بازم مقداری از اون رو میرزی بیرون .

اینم یه عکس از اولین روز غذا خوردن الیسا خوشکله:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)